Szünet

2012.05.04. 22:51

Sziasztok!

Szünetet fogok tartani a blog írásban egy kis időre saját magam miatt, és azok miatt, akik olvassák. Az utóbbi napokban sok olyan dolog ért engem, ami elég mélyen érintett.

A harc, amiket most magamban vívok velem együtt 3 személyt érint, és amíg ezt magamban nem rendezem, illetve amíg Istentől nem kapok konkrét választ az irányt illetően, amerre tovább kell haladnom, addig nem kívánok írni, mert úgy gondolom, hogy többet írnék érzelemből, mint az Istennel való kapcsolatomból táplálkozva.
Sok megbeszélni valóm lesz még, sok imakérésem és imádságom lesz még, elképzelhető, hogy Magyarországtól is távol töltök majd egy kis időt, és azt, hogy meddig fog tartani ez nem tudom. Istentől úgy érzem folyamatosan kapok válaszokat de nem értem. És lehet Jézus azt mondja, ha nem is értem majd megfogom, de egyszerűen olyan szinten harcolok magammal belül, hogy én nem akarok ezzel sem magamnak sem ennek a két embernek semmiben lyukat ütni. Nem akarhatom, nem tehetem és nem állhatok így a dolgokhoz. Ezt kell most magamban rendezni, rendezni Istennel, és haladni azon az úton, amin elkezdtem járni, és ha valami ezzel kapcsolatban nekem van szánva, az ki fog derülni!

 

Áldás
 

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr554489355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása