Megszabadulás

2012.04.15. 23:05

Megszabadulás

Ez egy állapot, egy érzés, és egy kiváltság egyben. Amikor bennem ma ez a dolog körvonalazódott, akkor jöttem rá, hogy nem tudom igazán leírni. Talán a legpontosabb megfogalmazás, hogy belül érzed a komplett változást és a változással érzed, hogy nem kell ami eddig kellett.

Ez a státusz szinte mindig frissül, de mégis van egy pont az ember életében, amikor eldobja a régi életét és egy új szívvel új életet kezd és ezzel párhuzamban minden régi dolgát a kukába dobja. Az ember véleményem szerint csak Jézus Krisztus által tud megszabadulni. Persze ez is lehet relatív sok ember nézetében, de én úgy gondolom, hogy az Ördög által kínált pillanatnyi és időszakos örömök nem megszabadulások csupán felszabadulások... A megszabadulás egy végleges státusz nem visszavonható, hanem egy életen át tartó állapotváltozás. Ma egy sráccal beszélgettem, aki a gyüli alkalom után azt mondta nekem, hogy ő most megszabadult. Szerintem egy hívő ember, akkor szabadul meg amikor valójában megismeri Istent és új szívet kap. Velem is megtörtént...Teljesen megszabadultam Jézus által...Letettem a régi életem a bűneim, mindennap leteszem a bűneim és ez által megszabadultam. Nem kívánom a régi életem egyetlen pontját sem, nem kívánok visszamenekülni egyetlen részére sem, és igyekszem a engem körbevevő embereket óvni attól az élettől amit éltem, mert az nem élet volt, hanem út a halálba!

---Nos összegezve a megszabadulás egy állapotváltás, amit nem a facebookon fogsz megosztani, hanem magadban és magadról másoknak a cselekedeteid és szavaid által. Megszabaduláskor leteszed a régi életed, elkezdesz egy újat, és ez kitart az Örök Életben. Jézus Krisztus által történik ergo az Istentől van. Ha nem tart ki fizikai életedben, akkor az nem Istentől van és nem szabadultál meg.---

A legfőbb kérdés mindig csak ez: Akarsz új életet ami jobb? Szabadulj meg Jézus Krisztusban add át az életed az egyetlen élő Királynak és az ő tanításaival Örök Életed lesz!

Dobd le a láncaid! Isten a szabadságot adja neked, a békességet;)

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr774450361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása