2012.április 14.

2012.04.15. 00:33

Huh...Szombat volt és meglepően tartalmas az utóbbi hetekhez képest :)

A délelőttöm itthon telt, egy laza 11 órás kelés után, egy kis pihi, majd délután 2 től megindult a nap! A TIFI dicsőítő csapata bevonta a fiatalokat a zenélésbe, és megtanítottak dobolni, gitározni, szintizni de ami a legfontosabb megtanítottak dicsőíteni. Az alkalom zseniális volt, én a dobot választottam, de hamar rájöttem, hogy túlságosan kezdő vagyok így inkább nem hátráltattam a haladókat. A tanulás után pedig jöhetett a próba! Egy bizonyos dalt tanultak meg a hangszeren játszók, és így dicsőítettük Istent. Az alkalom végére annyira betöltött a Szent Szellem, hogy rengeteg dologért imádkoztam és adtam hálát, egyszerűen szívből jövő dalként kezdtem el imádkozni.

Este, Isten ismét megmutatta az elhívásom. Szomszédom lányával beszélgettem először a London adta lehetőségekről, majd a téma átfordult a vallásra. Egy nagyon jó kis beszélgetés volt, kegyetlenül élveztük és azt kell mondjam a Szent Szellem betöltött és szinte beszélt helyettem. A témák amik fel lettek hozva kegyetlen kemény terepnek bizonyultak, de nem tántorodtam meg hála Istennek, és egy jó beszélgetés végén, bízom benne, hogy magvakat tudtam elültetni, aminek később gyümölcse lesz.
Úgy érzem Isten általam most kereste ezt az illetőt és bízom benne, hogy az örök élet lehetőségét teljes mértékben felkínáltam neki.

Ámen!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr774433826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása