2012.április 10.

2012.04.10. 23:19

Társaság!!

Számomra az egyik legfontosabb közeg az életemben az a társaság amelyet a Kármel gyülekezet tagjai alkotnak.

Egy napos bár kicsit szeles nap első része, felkelés után rendrakással nyitott, majd átcsapott baráti találkozóba és végül is kegyetlen jó gyülis Alfa alkalmon zárult. Nos még pár nappal ezelőtt imára adtam a számat, hogy Isten segítse meg a kapcsolatteremtésemet idegenekkel, és ismertekkel egyaránt. Azt kell mondjam Isten megint megmutatta magát az életemben, hiszen ezen az alkalmon is több olyan felnőttel sikerült kommunikálnom, akivel eddig nem és kifejezetten jó kis beszélgetések voltak.

Az alkalmon nagyon sokat épültem és fejlődtem, felkészültségem pár alapfogalommal meg is alapozódott, és hasznos része lesz az elhívásomnak:)

---Tulajdonképpen újra és újra ráeszmélek, hogy a bűn amellyel megszülettem és mindennap megbirkózom, Jézus megváltásával, és a saját magunk által tanusított megbánással nem szabhat gátat Isten és köztem, de ugyanakkor folyamatosan vibrál bennem az a tény, hogy nekem mindennap meg kell térnem. Hogy idézzek egy Alfást: "A megtérés mindennapos, és folyamatos az ember életében". Jézus meghalt a bűneimért...Megváltott, és én nekem ezt mindennap meg kell köszönnöm, mert ezzel lehetőséget adott arra, hogy élhessek.---

Áldásos nap volt! És Isten ismét tanított!

Megtérésemmel Új Szívet kaptam...Új életet!
Te is akarod? Rajtad áll:)





Ámen!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr364382070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása