Ítélet

2012.04.13. 23:17

Ítélet...

Negatív, sokszor téves kijelentés másról és mindezek mellett felelőtlen is. A mai nap Tifi alkalmon megtanultam, hogy sokszor úgy ítélkezünk más felett, hogy észre sem vesszük és közben egy hatalmas bűnt követünk el.

---Nekem az alkalom kegyetlen jó volt, mert rájöttem, hogy a testvéremmel kapcsolatban kegyetlen módon ítélkezem. Isten most is tanított, és ez alapjaiban változtatta meg a hozzáállásom a dolgokhoz. Minden ember bűnös, és ami a legfontosabb, hogy bűn és bűn között nincs különbség. Nem ítélkezhetek más felett, mikor én is bűnös vagyok. Az egyetlen ember aki ítélkezhetne az Jézus Krisztus, de Jézus is azt mondja én nem ítéllek el, inkább menj és élj tovább bűnök nélkül. Így fogom nézni ezentúl az ilyen dolgokat, és nem szeretnék ítélkező lenni senki felett sem, mert én is bűnös vagyok...Nincs jogom megítélni mást!!!---

Így járjon el mindenki a mindennapjaiban az emberekkel, legyen az hívő vagy nem hívő, mindenki felé szeretettel kell közeledni. A szeretet a legfontosabb, és mindenkiben meg kéne hogy legyen, de ahhoz ezt az alapvető majdnem mindennapos dolgot le kell vetkőzni magunkról. Ne ítélj külső alapján, vagy beszéd alapján sőt cselekedet alapján se! Ne ítélj sehogy sem, mert nincs jogod más felett ítélkezni. Azt akard inkább, hogy Isten ítélkezzen feletted Jézus nevében, hogy benned mi a hiba és miben kell fejlődni.

Áldás!

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr334416263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása