Sport...Oh My God !?:D

2012.04.09. 23:09

Inkább szellemi, mint fizikai sportnak mondanám a snookert. Igaz néha több fizikai tényező hat rá, mint szellemi gondolat.

Ennek ellenére azt mondom Isten elintézte, hogy a kevés gondolat is magasan kiemelkedő legyen...:) Mai napom csúcspontja ugyanis ez volt?!

Snooker:

Sok piros golyó után színes golyók, de mi van akkor, ha a fehér golyó sűrűbben esik le mint a többi? :D Akkor az egy oltári nagy szívás általában valakinek...De nekem Isten adta "szerencse". ----> Mielőtt elmentem volna, lezavartam egy gyors imát, hogy legyen áldott és jó hangulatú a játék és emellett legyen velem a Szent Szellem...:) Így is lett:

---Kegyetlen gyenge játékot nyújtva nyertem 3-0 ra keresztapám ellen, akinek viszont olyan gyönyörű lökései voltak, hogy csak lestem. Ennek oka a következő: Imám meghallgatásra talált és a Szent Szellem vezetett így a legjobban elszúrt lövésekből is a legjobban keveredtem ki, illetve keresztapám lökései után igen sűrűn landolt a fehér golyó lyukban. Már-már vicces volt a történet, de erre az utolsó lökésem tette rá a pontot, amikor a golyó a lyuk mellé csapódott volna de elkezdett a lyuk felé húzni. Keresztapám nem hitt a szemének. Ott állt, hogy ez mi volt, és ez az egy golyó kellett a győzelmemhez.---

Sokak számára, talán úgy tűnhet, hogy szerencse volt vagy hibás volt az asztal, és ezzel párhuzamban keresztapám nem figyelt eléggé a fehér golyó vezetésére, de ez mind Isten műve volt. Az, hogy imádkoztam és egy nagyon gyenge játékkal is sikerült fölé kerekednem egy igen jól játszó személynek, ráadásul ilyen abszurd dolgokkal, ezt mind Isten dicsősége.

Amit csak rábízol Istenre az életedben azt megáldja, és a legrosszabb helyzetekből is a legjobbat hozza ki számodra.

Áldás! Ámen!

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr634374377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása