Isteni függőség

2012.04.06. 09:50

Álmodtam...x)

De komolyan mondom ilyen marhaságot még sosem álmodtam vagy csak nem emlékszem O.o

 

Egy úgynevezett buliban voltam, ahol minden rossz behatás ért: Cigi, Alkohol, Verekedés és mindenre a Gumicukor volt a megoldás x) Bármivel kínáltak vagy bármi adódott arra csak előkaptam egy gumicukrot és elcsipegettük a rossz helyett:D

 

Az álmom nagyon igaz Istenre:) A mindennapok megviselnek, érnek behatások de ezeket ha előkapod Istent le tudod tenni... Én is Istennek köszönhetem, hogy leszoktam a dohányzásról. 3 év dohányzásról szoktam le egyik napról a másikra a szó legszorosabb értelmében:D Ajánlom Istent mindenkinek és nem kell a mellékhatások miatt gyógyszerészhez fordulni:D

Ezzel arra akartam kilyukadni, hogy nekem egy nagy függőségem van ami mindenben pozitív eredményt hoz és az Isten. Ha beteg vagyok nem orvoshoz fordulok, hanem Istenhez és segít, a dohányzás miatt is hozzá fordultam és eltüntette a vágyat. Ha beszélnem kell sok ember előtt, ha csak egy emberrel akkor is Istent kérem, hogy legyen velem és beszéljen helyettem. Mindennap Isten, C-vitamin tabletta helyett szerintem megéri:D Persze néha becsúszhat egy tabletta + egészség:D

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr374367218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása