Elhívás

2012.04.05. 14:03

Máté evangéliuma 9:9 (Jézus elhívja Mátét)

Úgy gondoltam a blog indítását követően imára nyitom a számat, és megkérem Istent, hogy mutassa meg nekem merre tovább. Nem rég a munkaviszonyom szinte eltűnt, amiért szintén imádkoztam. Ez most sokatoknak furcsán hangozhat, de elmesélem.

Tettem egy imát Isten felé miszerint, arra kértem mutassa meg nekem, hogy a munkahelyem mennyire az én területem, ahol talpon tudok maradni és a legtöbbet tudom adni. Isten egyből meghallgatta, és fel is hívott édesanyám, akivel együtt dolgozom, hogy ez nem az a munka ami nekem a legmegfelelőbb lenne, és attól kezdve egyre kevesebbet kellett bemennem, mostanság meg elszórva egy-egy nap a héten ha adódik.

Ezzel kapcsolatban imádkoztam, hogy merre tovább mi az én elhívásom, merre haladjak az életemben tovább, és erre kaptam a pirossal kiemelt igét a Bibliából.

Az a gondolatom támadt, hogy indítanom kellene egy blogot, és a kiemelt igében arra tudom rávezetni, amikor Isten azt mondta nekem, hogy kövessem. Megtettem és most az elhívásom az úgynevezett munkám az lett, hogy itt a blogomon keresztül találjam meg az úgymond "bűnös" embereket, akik nem hisznek Istenben és ültessem le őket Istennel egy asztalhoz, hogy megismerjék őt és ezzel az életük is jobb legyen.

Továbbá, ehhez a részhez tartoznak Isten gyógyításai, és én éppen egészségügyi területre adtam be a továbbtanulási szándékaimat, úgyhogy hiszem, hogy Isten ilyen irányba fogja vinni az életem és ezzel kell foglalkoznom. Nekem ez is bizonyság hogy Isten meghallgatta az imámat, és a Biblián keresztül mutatta meg nekem, hogy merre tovább ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr24365528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása