2012.április 7.

2012.04.08. 12:53

A zenei ihlet után, úgy éreztem nekem a családdal kell ma foglalkoznom. Az ifjúsági alkalmon kértem, hogy imádkozzanak a kapcsolatteremtő képességemért úgymond.

Sose volt ám gondom, de valahol még erősebbé szerettem volna kovácsolni Isten által...:P

SIKERÜLT!! Bizonyság, hogy ez az ima is meghallgatásra talált. A családom ma nyitott volt befogadni Istent az én életem által, és a felfogásuk ezzel kapcsolatban változott, és bővebben beszélgettek velem erről, sőt mi több érdekelte őket, hogy Isten miként munkálkodik az életemben. Ez számomra egy hatalmas bizonyság:)

Este pedig ismerősökkel, barátokkal tartott összejövetel volt nálam. Ismét egy bizonyság, hogy az új életemet az új énemet minél jobban megismerik a körülöttem levők, annál jobban megismerik Istent. És a társaságom tagjai is sokkal nyitottabbak, és elfogadóbbak azon téren, hogy én hívő vagyok és az ő gondolkodás módjukban is látok némi változást, miután látják, hogy nekem AZ ÉLETEM hiánytalan és TELJES EGÉSZ! Nekik én vagyok a bizonyság, hogy megcselekedve a hitem, megmutatom, hogy az életem jobb lett és nem történhet velem semmi rossz tartósan, sőt nem félek a jövőtől mert tudom, hogy Isten gondoskodik rólam!

Hatalmas hálával mondom ki azt a barátaimnak mikor kérdezik, hogy miként szoktam le a cigiről, hogy Isten műve volt. És látom a reakciójukon, hogy azta akkor vajon nekem is segítene? És erre mindennel amit cselekszem amit teszek, ráteszem a pontot az i-re és így mondom hogy IGEN! Ha beengeditek akkor segít, és jobbá teszi az életetek, ha beengeditek élni fogtok!:D

Halelúja! Ámen!

A bejegyzés trackback címe:

https://godislove.blog.hu/api/trackback/id/tr764371274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása